רקע
יצרנית ותיקה ומובילה בעולם, למוצרי ריתוך. השמה דגש, על ייצור "כחול – לבן". פונה לשווקים מסורתיים בתעשיה ונחשבת לאחת מהחברות הגדולות בתחום.

האתגר
למרות פעילותה הנרחבת, בכל הנוגע להיבט המותגי וחויית המותג – לא היתה קיימת זהות ארגונית ברורה, או חשיבה על חויית מותג שלמה.

הפתרון
בהעדר מקום המאחד את מוצרי החברה ומשמש כלי עבודה נוח להזמנות וחשיפת המוצרים השונים, יצרנו לחברה קטלוג ייעודי בעל התמצאות קלה ונוחה. במקביל איפיינו ועיצבנו אתר אינטרנט קטלוגי בשפות שונות שמהווה פלטפורמה ליצירת קשר עם הלקוח, ספקי ומפיצי החברה.