סבלנות לא קונים בשום חנות

כל הורה מכיר את הקושי שיש לילדים להמתין, להקשיב ולהיות סבלני;
תכונה זו, כבר אינה נחלתם של ילדים בלבד, אלא גם של מבוגרים כאשר הם צופים במוצרים, או בתדמית של מותג או באתר שלו.

אם נחזור כמה שנים לאחור לתקופת הטלפון חוגה, זה עם השפורפרת והחוט המסולסל, והכי חשוב, זה בלי הסמסים והוואטס אפ…

זוכרים את פעולת החיוג? איך הכנסנו את האצבע לחוגה עד למעצור, הוצאנו, והיא חזרה למקומה. וחוזר חלילה עם כל הספרות.
ואם טעינו במספר, היה צורך לחזור שוב על כל התהליך.

כשחושבים על זה, קשה לעכל את כמות הזמן שמתבזבז, וכמה הפעולה מורכבת. אז מה פעם היה לנו יותר זמן פנוי? או שפשוט התרגלנו אחרת?
התשובה כנראה, היא שילוב של שניהם ועוד גורמים רבים אחרים.

החיים בעידן מרובה מסכים ומסרים, הטכנולוגיה משדרת לנו ללא הפסקה, (מי מכם שהולך עם המובייל לשרותים להרים יד…). 
ההתמודדות עם עומס האפשרויות והבחירות שמקיפות אותנו מהרגע שפתחנו עיניים ומלוות אותנו לאורך כל היום בכל רגע נתון. הגודש רב, הקצב מהיר ולא מאפשר העמקה. רובינו רוצים יותר חדש ויותר מהר, והדרך להשיג הכל ולהתמודד עם הכל נוגסת גם בזמן הפנוי. התרגלנו לסיפוקים מהירים, לזמן המתנה קצר, לפעולות יומיומיות פשוטות. טרנדים קמים ומתחלפים חדשות לבקרים, החוייות של היום ישכחו למחרת.

כעת, מותגים השואפים לייצר אהדה, מערכת יחסים וחוויה טובה בקרב לקוחותיהם, נדרשים לחדש כל הזמן, למלא את הרעב הגובר, ולספק ריגוש וחווית חדשות, לפשט ללקוחות את השימוש, המגע עם המותג ולפעמים גם את הזמן. לבחון ולהתאים את סיפור המותג והתוכן לקהל היעד באופן תדיר. לקצר זמני המתנה בכל החזיתות – כי המתנה ארוכה תפגע גם בחוייה המדהימה ביותר ותוביל לנטישה מסויימת.

כן, אז הרבה השתנה מאז הטלפון חוגה… ואם כבר בטלפון עסקינן, הסמארטפון הרגיל אותנו לבצע פעולות במינימום זמן, רוב חיינו וזכרונותינו נמצאים בתוכו, אין לנו צורך לזכור מספרים של הקרובים אלינו ביותר, או אפילו את הדרך אליהם הביתה.

הדיבור והפנייה לחוסר סבלנות השתנה מקצה לקצה ומותג שישכיל וייזהה את ההזדמנות ליצור חדשות וגיוון כחלק משגרת החיים שלו, ולא יהיה מקובע, ישמור על רלוונטיות לאורך זמן, וידע לייצר יותר סבלנות ואולי אפילו ציפיה אצל קהל היעד.

מותג המצליח לייצר ציפייה מרוויח בגדול, כי ציפייה להבדיל מהמתנה מקושרת לתחושה חיובית ותקווה, ואז ההמתנה נעשית נוחה יותר.

START YOUR PROJECT
מוכנים להתקדם לצעד הבא? צרו קשר והתחילו את הפרוייקט

צרו קשר