האם הארגון שלכם בשל לעידן הדיגיטלי

מהפכת המידע, נגישות המידע, השימוש הגובר במובייל, כמות המסכים סביבנו שגדלה בקצב מסחרר, דורות חדשים שמחוברים יותר ויותר לטכנולוגיה, חברות ושירותים חדשים שקמו ומבססים את פעילותם על דיגיטל.

כל אלו ועוד, מציבים  בפני ארגונים ועסקים אתגרים חדשים, שכדאי להערך אליהם. אם בעבר בידול, או תמחור אטרקטיבי היו אסטרטגיות מספקות, היום בעולם הגלובלי והדינאמי זה כבר לא מספיק. כיום הלקוח שלך מתמצא יותר, בקיא יותר, משווה ובודק, יחד עם זאת מתאפיין בחוסר סבלנות, לכן הרושם הראשוני והמיידי כ״כ קובע.

אז אם כך, מספיק פשוט להיות שם, באינטרנט?

אתר אינטרנט זו רק יריית הפתיחה, והיום אתר סנדרטי כבר לא מספיק, נדרשת התאמה למסכים שונים כגון סמארטפונים, התאמה למובייל מצריכה לעיתים להתאים את התוכן והמסרים, ברמת העיצוב וברמת המימשק והפונקציונאליות.

אז מה עוד כדאי לעשות?

להלן כמה נושאים בולטים על קצה המזלג:

אפליקציה – כלי אפקטיבי

עשוייה להיות כלי אפקטיבי ושימושי מאוד ללקוח, קיימים מגוון סוגי אפליקציות לדוגמה:

  • אפליקציה המספקת שירות ללקוחות קיימים שרוצים לעקוב אחר מצב החשבון שלהם מול הארגון או כל פעילות אחרת.
  • אפליקצייה שיווקית, המייצרת באז סביב מוצר או שירות חדש, לעיתים בעלת אלמנט משחקי וויראלי
  • אפליקציה המשמשת ככלי עבודה כגון מחשבון

קמפיינים שיווקיים

בין אם מדובר בקמפיינים ברשתות חברתיות, דיוור, מיניסייטים, או כל פלטפורמה אחרת.
קמפיינים סמויים או גלויים, קמפיינים המשתפים את הלקוח ומעודדים אותו לקחת חלק פעיל במותג, או קמפיינים חוויתים המכניסים את הלקוח לתוך עולם המותג.
זוהי דרך נוספת וחשובה להגיע ללקוח ולבסס מערכת יחסים חזקה.
מכירות והזמנות מקוונות

החשש וחוסר הביטחון שליווה את החנויות המקוונות בתחילת דרכם הולך ומתפוגג.
לפי סקר אינטרנטי של חברת ויזה אירופה בשנת 2013 ן הדו"ח עולה כי 85% ממחזיקי כרטיס האשראי מבצעים רכישות באינטרנט.

מניתוח שערך מינהל מחקר וכלכלה בנושא קניה מקוונת  עולה כי 58% מאוכלוסיית בני 14+ בישראל מחפשים מידע מוקדם על קניית מוצרים באמצעות האינטרנט.
נתונים אלו רק ממשיכים לצמוח, על רקע היתרונות הגדולים של רכישה מקוונת שמותאמים מאוד לאורח החיים בעידן הטכנולוגי: זמינות, מיידיות, נוחות ומחיר אטרקטיבי.

יותר מזה, טכנולוגיות חדשות מאפשרות לארגון להביא את המוצרים למשתמש היכן שהם נמצא, ללא צורך בכניסה ייעודית של המשתמש לחנות אונליין של החברה.

כלים פנים ארגוניים

כגון פורטלים פנימיים, מערכות לניתור מלאי, ניהול לקוחות מדידת ביצועים, איסוף וניהול מידע הזורם מכל מערכות הארגון, וכד׳. שימוש בכלים ובטכנולוגיה חדשנית המקצרת תהליכים לארגון ומאפשרת בקרה קלה ושליפת נתונים זריזה.

סביבת העבודה הופכת דינמית, ומשתנה כל הזמן, חשיבות הפעילות הממוקדת והזריזה בעולם העסקי גוברת. והיא מהווה גורם מכריע בפיתוח ושרידות כל עסק.
פרסונליזציה

מגמה שצוברת תאוצה בשיווק הודות לכלים הטכנולוגים שעומדים לרשותינו.
מאפשרת לארגון לשדר ולהציג מסר ייעודי לכל לקוח בהתאם לאופיו, הרגליו, וצרכיו.

לסיכום, אלו רק כמה דוגמאות על קצה המזלג, כמו בכל טרנד, המובילים והמעיזים הם אלו שיפיקו את המירב, וגם יהנו מיעילות ארגונית. ולחילופין אלו שלא ישכילו לבצע את הטרנספורמציה ולהתאים עצמם לעולם המשתנה לא ישרדו, ולראייה – מפלצות כגון נוקיה, קודאק ובלוקבאסטר שהיום נאבקות כדי לשרוד או להמציא עצמן מחדש.

אז מה דעתכם? האם הארגון שלכם בשל דיגיטלית?

START YOUR PROJECT
מוכנים להתקדם לצעד הבא? צרו קשר והתחילו את הפרוייקט

צרו קשר